Zwroty, wymiana, reklamacje
ZWROTY
1. Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość (zwrócić zakupiony w sklepie towar) do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki, na zasadach opisanych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287 t.j. z dnia 2020.02.21). Szczegółowe informacje znajdziesz w pkt 6.6.-6.12. Regulaminu.
2. Pobierz formularz zwrotu, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ ZWROTU
3. Zapakuj zwracany produkt i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: FASHION ART DISTRICT / LALA®️, ul. Pieniężnego 10, 11-200 Bartoszyce.
5. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
6. Co do zasady zwrócimy Ci wszystkie dokonane przez Ciebie płatności związane z zakupem, ale pamiętaj, że Ty ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Pamiętaj, że aby sprawdzić zakupiony produkt, możesz go jedynie przymierzać, lecz nie możesz go nosić.
8. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
9. Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie. Jeśli został przyjęty, otrzymasz zwrot środków przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeśli płatność została dokonana przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazane w formularzu konto bankowe.
10. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora pocztowego, zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
WYMIANA
1. Niestety nie oferujemy możliwości wymiany towaru. Powód jest prosty. Rzeczy sprzedawane przez nas szybko znikają z naszego magazynu i nie możemy zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny gdy zechcesz go wymienić.
2. Zamiast wymiany, możesz po prostu odesłać nam zakupioną rzecz w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (patrz: zwroty), a my zwrócimy Ci pieniądze na konto. Jeśli podoba Ci się coś innego lub potrzebujesz inny rozmiar – zamów ponownie.
REKLAMACJE
1. Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania produktu,
2. Pobierz formularz reklamacji, wydrukuj go i wypełnij: FORMULARZ REKLAMACJI
3. Zapakuj zwracany produkt w oryginalną folie i formularz zwrotu do koperty lub foliopaku.
4. Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: FASHION ART DISTRICT / LALA®️, ul.Pieniężnego 10, 11-200 Bartoszyce.
5. Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
6. W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub, jeżeli wymiana nie będzie możliwa, dokona zwrotu środków w wysokości pełnej kwoty zamówienia wraz z kosztem przesyłki zwrotnej poniesionym przez Klienta.
8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
9. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
10. Reklamacje rozpatrywane są na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych.
12. Reklamacji nie podlegają:
- naturalne zużywanie się produktu
- uszkodzenia mechaniczne
- odbarwienia powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu;
- przemoczenia